Storstädning

Igår så jobbade man va rätt lugnt hela dagen typ...
Hjälpte Therese att rulla chokladbollar :)

Jag stängde men det va okej sen cyklade man direkt till gymmet va helt okej va en del folk å till Råga på allt så paja utsida lår så det va sådär när man gick hem men det är bättre nu!

Idag tog man en sovmorgon kände att jag behövde det sen tog man en lång å härligt frukost sen började man storstäda
*Putsa fönster
*Dammsög
*Moppa golven
*Piska mattorna

Så härligt när man har fått gjort detta nu innann helgen så kan bara njuta av en ledig helg så...
Fast vi ska till Joanna på 30 års kalas på lördagen sen vet ej va som händer är lite sugen på att gå ut...
Ska senare gå till gymmet å köra en stund sen hem och göra hemgjord Pizza får det nog bli idag!

Ska jobba imorr 11-18 är helt okej måste handla lite oxå imorr och vi får Lön imorr helt underbart och efterlängtat...

Har Deklarerat nu oxå gjorde det via hemsidan och jag kommer få tebaxs pengar så underbart...

Nu har vi oxå byt datum för min 25 års kalas för släkten så det blir den 14 istället helt okej..
Nästa vecka kommer min bror hem och ska va hemma hela veckan!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback