2011-08-04

Då har man börjat jobba igen efter att haft semester igen då....va lite skönt att komma tillbaka till verkligenheten så..
Och det vart rätt lugnt så!

Skönt att börja tidigt några dagar så kommer man hem tidigt så. :)
Skulle pumpa min cykel häromdagen men då paja däcket igen så det bara för pappa för han att laga den igen *suck* säger jag allt...

Har vart underbart väder nästa lite för varmt men skönt oxå så gött hoppas att det blir bad nästa vecka när man är ledig :)

Längtar tills vi får lön de behövs verkligen för min del efter som man har vart å köpt en ny soffa så!
Igår så va R förbi å vi käkade ihop kollade på en bra film så det blev rätt sent igår men men..

Fundera på när jag får lön ska nog beställa massages har så ont överalllt ikroppen så och ska börja träna igen oxå så

Tog med mej lite mat från jobbet idag orkar inte laga mat sen så!

Blev inget ladies night eftersom biljetterna va slut så va lite trökigt men hoppas att de kommer fler chanser så :)

Fundera på köpa ett paket med kräftor de som är så gott verkligen hoppas att vi kommer ha en kräftskiva på jobbet vore nice ju :)


Är sugen på att åka på Jul på liseberg och bo hotell vore mysigt ju bara mysa
Nu ska jag anmäla mej på körskolan igen  å börja köra med dem igen så man kan fixa det där körkortet vore bra ju !

Jobbar hela helgen hoppas att de går bra å fort

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback