Körkort

Då har man vart ledig idag å passat på att göra lite saker dels vart ute å gått en härligt långpromenad sen va jag på trafikskolan å boka en körlektion men kasnke måste avboka den för jag kom på att det va samma dag som jag skulle på undersökningen med magen...

Men det är gött att komma igång med körningen och hoppas att man kan tar de där körkortet nu eller iallfall försöka..vore himmla gött ju!



Senare idag ska man göra hemmagjord pizza å sen är det Fortet på tv ska se på de!

Imorr är det dags för jobb igen hoppas att de blir lite mer att göra än det va i måndags va rikigt trökigt då kan jag säga..

Vart helt underbart väder ute hoppas att de håller sig ett tag till vore inte helt fel ju behöver ju inte bli höst än som en kollega sa häromdagen ju :)

Ihelgen så är det Matfestivalen kanske ska dit en sväng men jag vet inte beror på om har lust å ork eftersom man har jobbhelg så..

Och jag såg att de är barnensdag på lördagen kasnke blir en del folk så man vet aldrig!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback