Alla hjärtans dag

Idag är det Alla Hjärtans dag då ska man fira å mysa med sin kille/tjejvän och köpa massa söta saker å säga massa söta o gulliga saker till varanadra!






Måste nog erkänna att det överskattat men det är väl att jag inte har nån att fira den med ju :(..
Så min kväll sågs ut blev lite god mat som Kebabtallrik(hemgjord) med Klyftpotatis (hemgjorda) sen blev det vanlijsemla som efterrätt...

Blev lite sur idag en på jobbet hade sagt de skulle sälja runt 700 semlor i butiken idag men sen han kille som stod där ute hela dagen skulle gå hem vid 17 tiden och han fråga om vi kunde hjälpa till å packa semlorna som va kvar det va ju bara runt 40-50 st kvar så jag fick göra det så jag kom från jobbet runt 17,30 tiden...

Sitter kollar på annorlunda sen blir det några avsnitt av tre kronor men jag måste köpa en till box snart igen..
Ska till lidköping å torsdag då blir det nog att jag köper en till...


Man är ledig ihelgen ska bli gött vill göra nåt ju hoppas att det blir nåt skoj :)


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback