helgen

Ifredags så va man ledig å då passade jag på att bakade lite sen så drog man till lidköping för att möta upp mina föräldrar för att gå till the view sen gick vi på bio Änglagård tredje gången giljt och den va helt okej tyckte jag allt


Sen efter filmen körde mina föräldrar hem sen hem å sova typ...

Upp tidigt på lördagen för att palla sig till jobbet va helt okej dag va lagom dag sen hem duscha sen laga lite mat sen började kolla på melodifestivalen men va sådär tyckte jag allt... så jag kollade tre kronor istället...
På slndag jobb igen det va en konstig dag ju men rolig dag typ all mat tog slut så..sen kom en R föbi å hämtade mej på jobbet för då slapp jag släppa på min nya Stavmixer som jag köpte va billig ju sen så käkade vi lite ihop sen kollade vu på film...

Hoppas att ni har haft en bra helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback