Hurtig

Idag har man vart ledig tog en lite sovmorgon men inte så länge..kan jag erkänna :)Och när jag vaknade imorse såg jag att de hade snöat tänkte bara f*n å va surt verkligen :(
Började med en frukost sen vid 12 tiden drog man tll gymmet för att göra att ett Bosu pass va skoj tycker jag allt ska nog göra om detta när jag har tid typ...

Sen hem ta det lugnt sen började laga lite mat(rester) sen blev det lite soft vid tv:n sen vid 16 tiden hörde evelina av sig så då gick vi ut på en promenad va jättefint väder så vi gick fram å tebaxs till coop va gött
sen så gick vi en sväng till gymmet 2 gången för mej idag*hihi*

Nu har man lagat lite mat kycklign å pasta va jättegott nu bara softa har sett på Sofias Änglar å nu kollar man på Tredje vågen med Jakob Eklund är bra dom där serierna...

Imorr är det jobb igen som gäller sen efter det ska man till evelina å laga kvällsmat ihop ska bli nice!
JObbar på torsdag oxå sen ledig på fredag då ska jag nog till lidköping å ta prover å kolla lite efter saker...Och om jag hinner när jag kommer hem ska jag baka nåt gott va sugen reda idag men det blev inget...Eller om jag gör det ihelgen
Jobbar man helg helt okej tycker jag så slipper man slöas pengar att gå ut!


Evelina undra om jag vill köpa en kamera av henne som hon aldrig använde så jag ska nog göra det sen när jag fått lön!
Får lön nästa vecka ska bli gött :)

Och jag hoppas att på kvällen att vi går på Bio Änglagård 3;an

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback