2011-02-20

Ifredags så jobbade man några timmar å det va en del folk kan man säga allt det va skoj...Och en viss person vill byta med mej för  personen mådde inte bra och  personen hade sagt till en annan kollega om de byte kunde personen åka med sina föräldrar men jag sa att jag kunde inte så personen fck jobba till 18...
Jag jobbade till 17 sen kom en kompis förbi å hämta mej och sen åkte vi hem till kompsen å käkade lite åkollade på film...Hem senare på kvällen va jättetrött tog en långsovmorgon...

Sen senare på lördagen kom pappa å hämta mej så körde jag hem va skoj va ju ett tag sen ju!
Så blev det lite god mat hemma hos dem å såklart Melodifestivalen å de som gick vidare va ERik å The Playtones va helt okej...

Sen idag ska man på kalas hos kusinen Sebbe som har fyllt år så det ska bli skoj att träffa släkten å kasnke lite god mat oxå...
Är jätte fint väder ute så härligt men väligt kallt ute*brr*
SItter just nu bara kolla på film å myser så gött...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback