Veckan

Jobbat en del nu men imorr är man ledig ska bli gött då ska man ta en sovmorgon sen ska man till lidköping å kolla lite sen ska man träffa A på en fika sen hem å ta det bara lugnt...

Itisdags så kollade jag på en bra film som hette Hachiko-en vän för livet
va en grymt bra film och den ska man se va både roligt sorligt
så söt den är hunden...
Och denna filmen är sann historia

Idag har det vart en del folk å lite rörigt tycker jag men det löste sig till slut typ...
Va nära på att åka jobba imorr med för kicki är hemma för vård av sjuk barn men Emma va så snäll och tog det passet...så slappa jag jobba 10 dagar i streck...

Iveckan så va en kompis inne och käkade vi va grannar när vi va små och han å brorsan är grannar nu och ärligt talat kan jag säga att jag tycker att han ser bra ut men han är upptagen redan så*synd*

Belv lite glad för mvem som va jouren idag det va han John lite smått glad...
Några från jobbet ska ut å åka båt till finland en kryssing med andra coopare från hela sverige....
Och då va det en som blev sjuk från vårat jobb så de jagade en ny person så de kollade typ med alla om de ville följa med! Hade gärna gjort det om jag inte skulle jobba ihelgen hade vart skoj ju! Hoppas att det blir en sånn resa nästa år oxå kanske man kan hänga med :)
"J" tyckte det va synd att jag inte skulle med ju...Så han skulle ta en drink lr 2 för mej :)
Jag å Sofia sa det att vi får dra ihop nåt här hemma nån gång vore ju skoj.....

Vart och tränat och jag måste köpa ett nytt gymkort snart oxå nästa vecka typ

Nästa vecka ska man klippa sig och färga slingor ska bli skönt å gött och vi ska ev.till malmö till brorsan och se hans andra lägenhet  ska bli skoj kasnke kan kolla med mamma å pappa om vi kan ta svängen förbi ullared lr Ikea oxå...

Sitter och kollar på film nu och bara kopplar av verkligen...

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback