vänner å träning

Jobbade torsdagen va en del att göra det va skoj...vi blev lite trötta på en person!
Sen när jag skulle gå hem vi 15 tiden kom Simona in med sin lille pojk å sin mamma va skoj att se han å henne oxå...
Sen va det att skynda sig hem för att jag skulle på Step Low va ett roligt pass sen hem duscha sen skulle man träffa Emma på en fika för hon ville bjuda mej som tack för lånet av pjäxorna TACK SÅ MYCKET vännen...Sen gick jag till munken för att hyra ROBIN HOOD filmen den nya den va jättebra tyckte jag allt...

den kan jag rekomendra allt
Så man va lite trött på torsdag för att man va uppe tidigt på morgonen sen uppe sent på kvällen men det va en kanon dag verkligen...

Igår så tog man en liten sovmorgon sen efter det kom Evelina å då gick vi till gymmet körde ett pass.
Sen hem å fixa lite å käka å så sen vid 16 va det dags att köra Center pass va jobbigt men kul det känns idag kan jag allt säga dej...
SEn hem slänga sig iduschen på med mysbyxorna sen bara softa verkligen en bra start på helgen verkligen sen kom en kompis förbi å kollade på Let´s dance sen somna rätt tidigt igår va skönt men en kompis skickade ett sms fråga om man va ute men det va jag ej så vi låg prata lite så man somna inte alls tidigt iallfall..
Skönt att han Björn åkte ute igår på Let´s dance
Kan erkänna att det känns lite ikroppen idag efter passet igår verkligen


Idag ska man på fest hos Favvo tjjejen EMMA som fyller 25 idag STORT GRATTIS gumman




Evelina undra om jag ska med gymmet idag men jag tror att de blir vilodag idag...
Ska till systemet sen men vet icke va man ska dricka ska bli skoj ikväll blir utgång...gillart mycket :)
Måste oxå kolla va man ska ha på sig ikväll jag vet va jag ska ner till men inte upp till
SKa bli roligt att träffa alla igen Tess,Lala,ANna de andra oxå
Måste kolla buss dit å hem sen oxå så man har kolla typ *hihi*


Och det har löst sig ange Barcelona så skönt Emma kommer ta min helg å Kicki tar min Måndag den dagen jag kommer hem...


Hoppas att ni har en trevligt kväll å helg för de ska jag!

OVer and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback