2011-01-11

Igår va vi på Kalas hos kusinen Amanda STORT GRATTIS till dej å tack för den goda maten å tårta vi fick men va lite besviken på att hon inte bjöd på den tårta hon hade gjort på jobbet :(...
Och typ hela huset va fullt med småbarn...
Joanna & Adam å deras son Caspian
Marina å hennes dotter Moa
Niklas & ALexandra deras son Neo
ANdereas & Linda å deras Juliette

Så söta barn verklgen å mer kusin barn ska det bli :)

Sen åkte jag med pappa å mamma hem sov där sen idag så va det meningen att jag skulle ta bussen till lidköping men fick lift med mamma istället så snällt av henne...Va i stan å tog prover sen åkte jag hem va inte på humör att gå på stan idag...
Passade på att låna tvättmaskinen igår när jag va hemma å tvättade lite mörka kläder

När jag kom hem så först va det bibloktekt sen vidare till Jula för att byta min Julklapp Stavmixer men jag väntade med att köpa en annan så jag tog pengarna istället ska kolla på jobbet imorr istället...
Så det blev en lång å härlig promenad isolen så gött verkligen...
Sen hem åt lite sen va det dags att ta ner mina julsaker vill dels säga att det gick fort å lätt!
Och jag tog ett varv med dammsugaren oxå...

KOllade i Jotex katalog så jag ska beställa en ny dörrmatta å nya lakan till sängen...
NU sitter jag bara tar det lugnt isoffan å kollar på den ofrivilige golfaren med Lasse Åberg

Måste fundera lite på va man ska ge en kompis när hon fyller år..SKa kolla med några om vi ska lägga ihop till en större present istället!

Plus jag måste fixa nåt skoj till amanda tills på fredag ska dit på tjejmiddag å de ska ut efter men jag åker hem eftersom jag ska jobba dagen efter så

På torsdag börjar Handbolls-Vm  ska bli nice å  det roligaste är att de spelar iSverige turnerigen vore skoj ju att se en Live match kanske ska kolla upp det om det finns biljtter till skövde Arena

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback