2011-01-22

Igår hade jag en jättetrevligt dag! Började med att jag tog en sovmorgon helt underbart verkligen sen så börja göra iordning mej för att invänta att kompisen Ellen ska komma hit..
SÅ hon kom runt halv två sen åkte vidare till jobbet coop å storhandla lite inför iimorr...och lite mat inför kvällen räkor å vitlöksbröd*mums*
och vi tog en lite fika på jobbet va skoj å trevligt
Sen handla vi färdigt sen hem till mej packa upp sen så kolla vi på film först Just my luck å sen john tucker must die sen så va de dags att fixa lite mat allså vitlöksbröd å räkor å ellen drack lite cola å jag tog några cider så sen va det dags att kolla på Let´s dance och det va fel som åkte ut tyckte jag allt...

ELlen åkte hem vid elva halv tolv å jag va uppe lite till å kollade på avatar å jag hade fel om den filmen den va bra tyckte jag....

Tack ellen för en bra kväll!

Idag(imorse) trodde jag att jag kunde tvätta lite men det va bokat...det va inte för några dagar sen så jag gjorde en chansning..Men det blev inget tvättande iallfall...
Sen så blev en lite promenad å sen gick jag hyrde en film Knight and Day med Tom cruise och Cameron Diaz va helt okej tyckte jag....






En kompis va här å käkade lite men skulle hem vid 16 så...

Ikväll blir det Handboll å Fångarna på fortet å lite god mat och en lugn kväll verkligen

Imorr blir det revy med mamma,pappa å farmor ska bli skoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback