Gymkort

Kan säga det va gött att gå hem igår verkligen men jag va stressad när jag skulle stänga igår så jag kom iväg från jobbet runt tjugo över typ så...
Och jag tog en lite sovmorgon idag oxå va lite gött
Kan först börja med att jag tog en fika med Evelina på nockes sen så bestämde vi oss att vi skulle gå till gymmet så vi gick hem å byte om sen så traska vi till gymmet och jag köpte mej ett gymkort och körde i 2 timmar sen efter det så boka vi in oss på Magdans å step pass ska bli skoj på tisdag nästa vecka!
Så nu ska jag börja köra på allvar verkligen ska träna upp min rygg oxå å nästa gång ska jag be om lite hjälp vilka övningar man ska göra bl.a alla maskiner..Kändes lite dum nästa ju när man va där

Ska börja lite med att städa oxå ikväll kompisen ellen kommer hit imorr så vi ska först till lidköping å kolla lite sen ska vi till Coop å handla oxå och ge pengar till en kollega!
Jag ska kolla lite på presenter till några som fyller år oxå kan jag passa på att göra det imorr
Sen hem bara softa å vänta på att let´s dance ska börja å vi ska äta god mat som räkor å vitlöksbröd å jag ska nog ta mej en cider tror jag för att fira min helg typ!
Och imorr ska jag bära ner julpyntet oxå måste jag göra

Ikväll ska man kolla på Handbollen hoppas att de vinner då ska laga lite god mat oxå tänkte jag
SKa kolla oxå om de nån ska tvätta oxå sen ikväll behöver göra det verkligen...

På söndag ska man på revy på men famlijen sen ska de komma på fika efteråt ska bli trevligt!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback