Happy New Year

Jag jobbade i torsdags va sådär att göra vi trodde väl att kasnke en del jobbade halvdag...
Och jag fick 2 finbesök först kom mamma å pappa och åt så det va skoj att se dem de hade kört iväg min bror tror jag att de va...
Sen senare kom Favvo tjejen Emma in för att använda sin julklapp va skoj att se dej vännen!
Och så klart så stängde man på torsdagen va okej..

Sen skulle jag handla lite innan jag drog hem men då kom en kompis å hämta upp mej slapp jag gå hem sen åkte vi hem till mej å kollade på film å käkade mat å bara myste...
På fredagen tog jag en lång å skön sovmorgon sen gick jag ner kolla om det fanns nån tvätt tid å det gjorde det...
Sen va det dags att ladda upp inför kvällen då blev det 3 rättersmiddag

*Vitlöksbröd som förrätt
*Kött & Klyftpotatis å Bea-sås
*Chokladpudding men dock orkade jag inte äta upp den

Sen såg man fyrverkeri från lägeheten typ sen efter det så gick man ner till mangos för att möta upp Evelina å hennes kompisar...
SJälv så träffade man en del kända personer som John å Sandra från jobbet
Och så va mattias,jonny deras kompisar ute oxå va rätt mkt folk ute!

Sen gick man hem när det stängde sen efter nån minut så ringde mattias fråga om han fick komma upp en sväng för han ville inte stå ute å frysa när han väntade på sin taxi som skulle ta ungefär 1 timme så det va skoj att han kom upp..
Så vi låg isoffan å bara myste å prata om verkligen allt va nice å mysigt :)  *Han är helt klart bästa Mattias*

Jag kan bara säga att mitt år har börjat bra 2011 hell yeah

Hoppas att ni hade en kanon kväll igår!



 

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback