helgen

Ifredags va man ledig sen senare på dagen va det dags att göra sig iordning inför kvällen då skulle man på tjejmiddag hos kusin amanda va väl okej tyckte jag!
Fick jättegod mat verkligen va pasta med jätteräkor sen skulle amanda å hennes kompisar ut men jag åkte hem för en anna skulle jobba dagen efter så jag tog bussen hem å bara la sig va rätt trött verkligen
Jo på dagen på fredagen så tog jag en fika med Sandra va ju ett tag sen man träffa henne

På lördagen så jobbade man å det va jättelugnt verklgen så vi stängde tillom med 5 min innan så det va gött!
Sen kom en kompis förbi å hämtade upp mej vid jobbet å vi köpte  kina mat å jag hade köp semlor så gott va rätt mätt sen och sen började vi kolla på Avatar men jag kände att jag blev jätttrött så fick jag skicka hem kompis

Söndag: Har jobbat idag va lite mer folk va gött gick tiden lite fortare tyckte jag allt å jag kan säga att nästa all snö smält bort skönt! Kanske man kan börja cykla då igen :)
Sitter och spelar bingolotto lite skoj!
Emma skulle låna mina pjäxor så jag fck bära med dem idag till jobbet va inte så lätt kan jag säga allt men det gick bra tyckte jag allt!

Jobbar fram till onsdag sen är man ledig några dagar ska bli gött verkligen ska nog ägna mej åt teori å jag ska kolla upp mitt pass oxå

SKa kanske träffa en tjejkompis evelina ska bli nice tror jag!

SKa nog se Avatar filmen ikväll istället för imorr kan man ta en lite mer sovmorgon

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback