Lofa+halsont

Så va det ett nytt år och man började året med att åka kolla på Lofa cupen det är ju en tradition å det va en del folk och många bra matcher men del matcher kunde kvitta ju...
En kompis till oss han spelar i Saleby å gjorde ett snyggt mål ett stenhårt skott i krysset..Sen satte han 2 straffar oxå att de gick vidare...

Sen efter fotbollen så körde vi mot skara å sen åkte vi käkade på donken åblev lite sur först hade jag beställt Mchicken men fick Elmacochicken o sen hade jag beställt 2 påsar Hot wings men fick bara...
Så jag bara säga donken iskara har blivit sämre sen jag jobbat där!
Man får alltid vänta på maten de har inget klart ju...kast ju...

Sen jobbade man tidigt på måndag va lite segt att gå upp när väl kom upp så hade jag rätt ont ihalsen men det va bara bita i det sura äpplet å komma iväg till jobbet å sen va det en del som kom å åt på jobbet på måndagen....
Igår så hade man oxå ont ihalsen och hade knappt nån röst overhuvudtaget men jag lindra det lite med Houng,mjölk å varmtvatten typ hela dagen...och jag tror att jag hade lite feber oxå för jag kände mej jättevarm..
Min chef tyckte att jag skulle ta en whiskey istället men nej tack...

SÅ jag ringde mej sjuk idag! 
Vi sa att det på jobbet att vi vill ha vår nu och så kommer det mer snö istället*usch*
Är lite avis på kollegan Ulla som är i Ithailand å göttar sig..

Senare ska jag hem till mamma & pappa å va där tills imorr för då ska vi nog åka se finalerna på Lofa sen ska jag jobba fredag igen sen jobbar man fram till tisdag...

Måste börja med körkortet igen!

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback