Magdans å Powerstep

Igår så va man ledig då tog man bussen till lidköping för att kolla lite...och det va meningen att en kompis Evelina skulle med men kunde inte se synd!
Jag hittade lite saker på rea sen köpte jag 2 presenter oxå va skönt att ha det gjort kan man säga :)
Sen hem och åt å bara tog det lugnt sen gick man till Gustavsson å köpte 2 selmor sen vandra hem till Evelina och där blev det fika time med Semla å te...va där några timmar sen va det dags att gå till gymmet först magdans sen va det Power step direkt efter det va helt okj tyckte jag va skoj ju...
Hem å åt sen kollade man på Handbollen dock så förlora sverige men de va vidare ändå men det ska spela på fredag å troligvis möter de Frankrike inte alls bra...

Har jobbat idag va en del kan man säga va skojigt...Gick kanon bra verkligen..Och jag stängde va lugnt...
Men imorr ska kusinen stänga byter där för jag ska iväg å träna tänkte jag efter jobbet...

Blev lite sur på henne för hon hade lovat att jobba min söndag eftersom pappa fyller år å han fyller jämnt så vill man va med ju å de ska ha lite gäster oxå å mamma ville att jag skulle va hemma å hjälpa till oxå...
Men nu kan tydligen inte hon ställa upp så men Alexandra är så snäll så gör det så det är sista gången jag frågar amanda om hon vill jobbat åt mej!

Måste börja kolla upp angåe Barcelona oxå vem som ska jobba åt mej då den helgen!
LÄngtar tills nästa helg då är det fesst hos EMma gumman ska bli roligt :=)


Sitter just nu å kollar på Sagan om de två tornen...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback