Onsdag

Igår jobbade man tidigt va okej tyckte jag å det va en del att göra va skojigt...
Sen så fick jag träffa den snygga snickaren han är grym söt tycker jag allt...
Tog en lugn å skön promenad hem eftersom solen tittade fram va så gött sen va man bara hemma byte om sen vidare till munken för att hämta ett paket med några filmer som jag hade betställt*sweet*

Igår så spelade sverige mot Argentina å sverige förlora men inte med så många bollar ju men det va ju tråkigt ändå
och samtidigt spelade villa och fick oxå stryck av sandviken med 5-11 va ju synd

Jobbar sista dagen idag sen har man långledig ska bli gött..ska bli en rolig helg iallfall tror jag har mycket som händer då ska bli nice

Återkommer med mer1!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback