2011-07-10

Helgen har man bara tagit det lugnt haft lite ont imagen så vart sådär kan man säga...
Igår så va man hemma och städa o tvätta å plocka iordning lite oxå sen blev det lite lördagsmys istället för fredagsmys
Var rätt bra väder igår hoppas att de blir det denna veckan som kommer oxå :)

Jag lagade god mat som kött& pommes med tzasiki rikigt gott
Kollade på en del filmer sen så blev det rätt så sent isäng...

Senare på natten så började det regna va väl lite skönt :) och på natten så ringde kompisen mattias men jag orkade inte svara så det fick ringa hoppas att inte du blev sur mattias :(

Idag spelar sveriges damer igen hoppas att de vinner nu sdka hålla alla tummar nu

Vore skoj att dra ihop alla tjejer och hitta på nåt kasnke festa lr nåt bara...

Fick oxå höra att pappa hade fått virus ovh va sjuk och sen låg morfar på sjukan oxå pga av dåliga levervärden och nåt mer så han blev kvar där några dagar hoppa att han blir frisk snart...

Iveckan ska man iväg å fira kusinen anton som blir 20 bast...
Ska föröska komma iväg å bada iveckan hoppas att nån vill hänga med och jag ska ta tag i körkortet nu måste verkligen der nu...

Hoppas att de blir en tur Ikea oxå snart vore nice så man kan köpa sin soffa vore bra å härligt :)
Nästa helg är det Fallens Dagar i Trollhättan kanske man ska åka på!

Ska gå till kickis syster och beställa tid för att fixa mina naglar oxå sen ska jag ta bort dem tror jag men vi fårse

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback