2011-07-20

Då har man börjat jobba lite smått igen helt okej...både lite jobbigt sen skoj oxå samtidigt...
Imåndags så jobbade man å sen va man bara hemma och senare på kvällen va en kompis här å kollade på Johan Falk filmen va skoh å gött...
Sen på tisdagen tog man en sovmorgon sen så gav man sig iväg hem till mina föräldrar en sväng sen vidare till Stan med pappa för att fixa lite saker och de va inte roligt väder lr det verkligen spöregna så tråkigt verkligen :(

Sen va vi å hämta mamma på hennes jobb sen drog åkte vi å hälsade på Morfar på sjukan va väl sådär med han va lite jobbigt att sde han ligga där å må så dåligt...

Efter det så tog vi en sväng till donken å käkade lite sen så va det dags att åka till mammas lille bror Lars som fyllde år och där fick man jättegod jordgubbstårta och mkt trevligt sällskap med släkten :)

Jag körde hem sen va helt okej va lite trött men det gick bra :)

Imorse vid halv tre tiden så va ett några Idioter va ute p pajade en glasfönster på en affär som heter JACK så det va ett jäkla hallå på morgonen...

Idag började man att komma sen en kvart inget bra trodde jag började 8 men blrjade 7,45 jaja men tog igen det ändå typ...
Vi va en mindre idag och det kändes kan jag säga allt..
Men det gick bra...Är ledig imorr skulle jobbat men byte med emelie för hon ska va ledig på söndag

Åkte på att jobba hela helgen nu så trökigt men va gör man inte för pengar och sen nästa vecka dra man till Ikea med Pappa å köper soffa äntligen ska bli roligt...


Vill tacka en Kompis Kristin som har gjort om designen på min blogg TUSen Tack


Over and Out


Kommentarer
Postat av: Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Det var så lite så! :)

kram

2011-08-05 @ 20:29:07
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback