Helgen

Ilördags så jobbade man å man fick verkligen känna färg då va en del att göra då...
Va typ själv där ute för både Simona å Kicki va inne iköket för de höll på med 2 cateringar som tog jättemycket tid så...
SÅ det va svettigt verkligen men Tezz hjälpte mej så mycket de gick men hon behövde ju diska i mellan så..

Sen kom en kompis hämta mej å sen åkte vi hem till mej å bara softa sen drog vi till donken å vi fick vänta på maten o det tog en stund men vi fick glass för att vi hade väntat...
Sen hem å käkade sen så blev det några glas vin  bara njöt för att man hade ju börjat sin semester..och de blev rätt sent på lördagen ...

På söndagen blev det en rejälsovmorgon och sen låg man isoffan hela dagen verkligen och efter några timmar åkte man hem till mina föräldrar och låna deras tvättmaskin sen efter det så åkte vi till mormor & morfar och typ halva släkten va där och vi fick se lilla tea så söt vekligen...

Och vi stanna å grilla korv där sen va det dags att åka hem så det va en toppen dag verkligen...
Jag gick å la mej tidigt för att det va tråkigt på dumburken...

Idag ska kag nog sätta mej med teorin tänkte jag nog...
Och jag har fixat mobiltbredband oxå nu så gött nu :)

Det är ju måndaxklubben idag men jag fundera på att gå på tisdagsklubben istället imorr...

R har kommit hem från Grekland de har haft de bra sa han så va skoj å hans bror hade kommit 2:a i singel å 4:a i lag så det hade väl gått bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback