Hjälpreda

Isöndags så kollade man på Fotbolls matchen Sverige-Australien och sweden  vann med 3-1 och va en bra match tyckte jag...

Sen efter några timmar kom pappa å mamma hämta mej och då blev det mer fotboll hemma hos dem för då spelade Brasilen-Usa ocvh de va en spännade match för de gick så långt att de blev straffar och Usa vann...

Sen va man kvar till måndag och då gick man upp hyfast tidigt för då börja man hjälpa pappa att bära grenar sen så fick man ett annat jobb att börja slipa och måla trappan den blev jättebra den blev brunn :) sen efter det så började man bära grenar igen sen efter några timmar sen så blev man hemkörd av pappa och det blev lite stop på Donken och det kändes som hela skara va där åt..och sen hem å då blev det soffläge och kolla på Falk filmen va en bra dag verkligen...

Idag blir det lugnt tror jag sen senare ska jag träffa kusinen Amanda på en fika och ska beställa ny tid för mina naglar..

Och mamma berätta att hon hade bokat stuga till sälen och de va bra läge nedan för Lindvallens Wärdshuset rätt soft ju...
Och hela famlijen ska med roligt...

Nästa vecka ska jag å pappa till Ikea och köpa mej en ny soffa sp nice verkligen :)
Och jag längtar tills nästa helg då är det party verkligen då är det Stochampionatet hoppas att de blir bra väder

Imorr ska man på 20 års kalas hos Anton å på kvällen är det fotboll Sverige-Japan

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback