Hjulafton 2011

Igår så jobbade man å det va full rull som vanligt men det är skoj ju...
Sen så cyklade man hem å vilade en stund sen så tog man bussen till lich och  va å kollade på Hjulafton det är en stor grej verkligen folk ställer ut sina bilar å motorcyklar å sånt...

Massor med aktiviter..

Sen va jag ,amanda å hennes kompis uppe på the view å tog en fika sen när gick vi en sväng sen skulle de hem å då va jag på väg mot bussen så träffade jag kusinerna Joanna m famij å Andreas m familj..och jag fick se lillan ELla va så söt verkligen...
Sen blev det en sväng till the view igen och påvög dit så möte vi mina föräldrar så de åt men jag tog en dricka bara...

Efter en stund så va man tuvugen att gå till bussen va en  bra kväll tyckte jag fast jag va lite halvsjuk typ....

Ska klippa mej idag sen ska man till jobbet å jobba lite fast nab ör ledig idag tezz va sjuk så man fick ställa upp...
Ikväll kommer R hem ska bli niice...


Over and Out

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

hoppas du blir nöjd över håret

2011-07-01 @ 09:54:39
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Japp det blev jag allt :)

2011-07-01 @ 16:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback