Ikea

Igår så bärde det av med famlijen och åkte rätt så tidigt va rätt så mulligt väder ute så det va lite mysigt att åka bil då..
Framme på Ikea började vi med att fika sen va så tog vi en tur och kolla på allt och jag hittade min efter längtade soffa så gött verkligen :)
Sen köpte mamma å pappa lite skåp oxå sen blev det lite små plock man hittade som en ljus lykta sen annat















Sen hem och börja möblera om och sen va det dags att börja montera tur att Pappa å mamma va här å hjälpte till annars hade det inte gått kan jag säga!!
Och min gamla soffa står just nu i sovrummet och mamma ska försöka laga mitt överdrag annars får vi köpa ett nytt sen ska man sälja den

SÅ resten av kvällen så satt man i sin goa soffa å bara kolla på film bara mysite :)

Idag ska kasnke man på kalas lr om man ska kolla på cykleloppet som är i skara men jag vet inte...Om jag åker till lidköping men jag vet inte hur jag kommer hem för mina föräldrar skulle kanske sova över men det går en bussvid 22 kasnke blir att man tar den då..

Ska ta o städa imorr behövs va vekligen dammigt överallt! Är lite sugen på att gå ut ihelgen men får se om man får med sig nån ut...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback