Torsdag

På onsdagen va man på kalas hos monica va mcket trevligt god mat å dryck å så fick man hålla en 5 veckors bebis lilla Ella va så söt..
Kom hem sent så jag sov hos mamma å pappa sen dagen efter så körde jag hem till skara...

Senare på torsdagen ringde en kompis Hara fråga om jag skulle med ut iskövde så va bara ladda om för utgång så jag lifta med Andreas till skövde å vi förfesta hemma i haras brors harrys lägenhet...

Va jag,Hara,Min bror Arvid , Dinka, Neg och några till va mkt trevligt vi shota va lite jobbigt de satte sig ihuvudet men det va gott...
Sen blev det utgång och vi skulle till Husaren men det va lång kö så vi drog till restaurangen Glädjen och de va rätt okej träffade en klasskompis från gymnasiet va skoj...

Dagen efter mådde man inte så bra kan jag säga men det va skoj får göras om verkligen...

Har vart ute på promenad idag så det va soft å bra väder så...
SKulle med ut idag med men orkade inte och hade så j*kla mensvärk men det kommer fler gånger...

SÅ nu sitter man njuter i soffan och är mätt å go typ
Ska nog gå panta lite burkar imorr å lite sånt och sen kanske jag ska hyra nån bra film!

Måste fixa min cykel oxå kasnke man ska göra på måndag! Och på  måndag ska jag til skövde å KSS och till ett obehagligt ställe

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback