1 juni

Igår så jobbade man va en del att göra men det är skoj när det :) Och jag slutade kl 17 tiden sen så cyklade man hem å efter nån halvtimme så gick man till Sandra på SMyckeparty va mkt trevligt och man köpte några smycke det blev inte så dyrt!

Idag har man jobbat oxå och man stängde och sen så fick man ringa på Jouren tidigare för det va en kund som dels va störande och sen va han rätt onykter så...Så det va bara för jouren fick ta ut han så det va skönt det...

Vart helt underbart väder ute idag så gött!
JObbar imorr sen har man en ledig dag sen jobbar man helg å ända fram till onsdag så det blir tufft men men och tors-söndag kommer vi ha stor beställning på 300 pers det är nämligen ett Hockey läger i skara då ska vi laga både middag å kvällsmat till dem så det blir en del...

Ska åka nog till lidköping på fredag och försöka ta prover och sen ska jag kolla lite kasnke köpa en Tre kronor Box oxå!

Och jag hoppas att jag får en filmdejt snart med han oxå :)

Och en halvkusin har fått barn idag en liten tös va skoj STORT GRATTIS till er :)

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback