Kusinbarn+ Jobb

Iförr går så fick man 2 kusinbarn så roligt :)
Alexandra & Niklas har fått en lite tös så roligt men vi visste att det skulle bli en tjej :)

Sen på Mamma sida så är det hennes ena bror hans barn Martin & Therese fick barn och det blev oxå en lite tös helt underbart...

Ska bli skoj att se dem båda små sötingar så :)

Igår va det Kristimelfärds dag och de flesta va lediga och vi trodde att det va rätt lugnt men inte de va en del att göra så det va väl skönt på ett sätt så gick tiden fortare...

Idag ska man jobba lite extra fast jag ska stå i disken ska bli gött :) Sen handla sen hem å ladda inför matchen Sverige-Moldavien hoppas att de vinner då...Så det blir god mat och lite gott att dricka oxå :)
Och igår va det första dagen på den stora beställningen va skoj men det va en del jobb med det!

Det ska ha mat idag,imorr och på söndag oxå sen så är det över typ..
Jag hoppas att jag får jobba Ullas tid på onsdag och amanda tar min tid istället vore så himmla gött verkligen...

Har vart helt underbart väder hela veckan och det kommer bli rätt varmt ihelgen verkar det som...
Pratade med R igår fast via Facebook-chatten och vi bestämde att vi ska ha en vin kväll :)

Om några veckor är det Midsommar och jag vet inte vart man kommer va då men det blir nog säkert hemma hos Sven & Marianne som vanligt det är trevligt ju men det beror på helt om Ellen & Henrik ska dit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback