Lite Lyx

Jag va ledig både tis så på tisdagen fixade jag mina naglar å onsdagen å på onsdagen va jag i skövde å träffa Katarina och kompisen Ellen så det blev en vända på stan sen blev det några timmars fika va trevligt å härligt

Och katarina hade en lite magen allt...hon ska ju ha i augusti så det är ju snart...




Är supernöjd verkligen tack så mycket för hjälpen  Karolina Karlsson :)


Sen idag gick jag mina smycken som jag beställde på Smyckeparty är jättenöjd där oxå tack sandra att jag fick komma :)







Köpte ett Silverhalsband
sen 2 läderarmband!

Lite snyggt till sommaren nu så härligt så nice...

Imorr är  det student iskara hoppas att de får bra väder!

Jag handlade lite förut och jag köpte en cykelkorg och sen blev det lite mat och lite annat oxå ska handla lite imorr med...Ska köpa lite småsaker imorr lite gott till imorr då är det ju fredag ju :)

Och ska be pappa köra mej dit på måndag så kan jag handla lite...
ska ju till läkaren på måndag så!



Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback