Shopping

Itorsdags va man ledig så då va man i lidköping först tog man prover och sen va det lunch med mamma å rätt som de va dök Adam & Joanna  och Yvonne va med oxå...
Sen va det lite runda på stan och hittade lite saker oxå


Ny plånbok



Nytt linne från Gina snyggt va!!


Tre kronor box



Ny resväska från Coop

Denna väska köpte jag för de pengarna jag fick när jag fyllde år så tack alla som bidrog till denna väskan...

PÅ fredagen så jobbade man några timmar sen kom pappa å hämta mej sen hem och träffa brorsan oxå han kommer ju va hemma hela sommaren :)

Och På kvällen kom par kompisar tll mamma å pappa på lite mat å lite roligt sällskap så det blev rätt sent det med...
Sov där sen så idag har man övningskört in  va på jobbet en sväng och handla lite och träffa en del som man kände så det tog en stund att handla och vi tog en fika oxå...

Och när vi kom hem så kollade pappa på min cykel oxå...
Va sugen på att gå ut men sen va det ingen som vill följa med så det blir nog lugnt...

Så det blir lite städning å ska laga lite god mat oxå sen

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback