svettig värre

Igår så jobbade man å man kan säga att det kändes som det va året varmaste dag...
Och plus det va en del att göra igår men det gick bra ändå fast jag fick ju springa mellan köket å ute i kassan typ...

Sen cyklade man hem bara softa o väntade på att pappa skulle komma å kolla min cykel igen..
Men först va vi iväg å handlade lite sen så va det dags för repartion av cykeln igen...Jo jag  har äntligen köpt mej en fläkt nu så det är så underbart gött nu i lägenheten!

Blev en tidigt kväll igår va rätt trött kan man säga...
Har jobbat tidigt hela vecka så gött verkligen..är ledig imorr sen jobbar man helg sen har man semester 2 veckor så gött kanske man ska till Ikea med pappa å köpa en ny soffa..

De hade vart på Ikea igår å då hade de kollat efter en ny soffa till mej så det hade tagit papper om de soffor de tittat på så jag har nog hittat min nya soffa...

Isöndags när man kom hem från midsommarfiranade så blev man dunderförkyld så det har man vart hela veckan nu och har grymt ont ihalsen verkligen....

Idag fyller min kusin PETER år GRATTIS på dej

Nästa vecka ska man kanske på tisdagsklubben vore nice :)


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback