Avtackning

Igår så skulle man vart ledig men fick ställa upp å jobbar för kicki va fortfarande sjuk...Så man jobbade stängning!
Sen fick man skynda sig hem för att fixa sig inför kvällen då va det dags för middag med cooparna...som tur va min kusin amanda kunde hämta mej på jobbet så kom man hem tidigare..Så det va bara sminka bort det gamla sminket sen på med nytt make-up och sen byta om...
Skulle ses utanför Mangos vid 19 tiden så jag å Emma hade sagt fem i sju utanför...
Vi va 24 st som skulle avtacka Inger en kollega som har jobbat på coop i 35 år som sa uppsig..
Så vi hade för beställt maten så jag åt Ryggbiff men des värre lite för blodig men kunde inte med att säga till...

Så Peter va själv med 23 st damer igår så han va väl lycklig...
Inger fick lite presenter  bestod av En fin skärbräda.presentkort på 2 ställen..
Lycka till nu å hoppas att du hittar ett nytt jobb :)

Hade en trevligt kväll med alla så!
Och det va otroligt att alla från cafe´t va med igår kväll :)

Men jag tyckte det va dåligt att inte 2 av våra högsta chefer inte va med igår men vi fick pengar av jobbet för att betala maten för..så gött TACK!!

KOmmer bilder snart lovar jag :)

ÄR ledig 2 dagar sen ska man jobba söndag sen ledig måndag sen jobb 3 dagar sen så sticker vi till barcelona :)

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback