helgen

Först när man vaknade så kolla man ut så såg man att det hade snöat lite surt men men... Jag å amanda gick till  Nockes å käka frukost sen skulle hon åka å jobba å jag började att tvätta och samtidigt så började jag med att städat å dammsuga hela lägenheten verkilgen varje vrå typ!
Sen så efter det så tog man sig till gymet å körde ett pass va gött sen så gjorde jag inte så mkt!
Efter några timmar så började jag å plugga teori vill ha det där förbannade körkortet ju...

Senare på kvällen så gjorde man irodning lite mat bestod av klyftpotatis(hemmagjorda) och kebabkött och sås till detta och sen lyxa jag till det med vitlöksbröd och några glas vin..*mums*
Kollade på let's dance och de som är ifinal är Jessica Andersson och Frank ANdersson...va skoj :)
Sen började man kolla på en film men blev väldigt sent så jag somna typ men jag har den filmen så jag kan kolla på den någon annan dag...
Igår va det precis 1 vecka tills vi åker till Barcelona längtar verkligen :)

Idag tog man en sovmorgon va skönt tog en sen frukost sen såg man att solen sken så underbart så jag kollade med kompisen Sandra om hon ville hänga på en promenad så vi va ute cirka 1 timme va härligt gick å prata om allt verkilgen...

Tog en lite powernap och nu sitter man med ett glas vin och väntar på att maten ska bli klar...
Sen idag blir det lugnt å kolla på Körslaget ska bli skoj...
Imorr ska man jobba även om det är min lediga helgen men va gör man inte för pengar *tihi* och sen ska Amanda ta min helg när jag ska ha 25 årsfest!

Har jobbat idag å det va okej med folk tyckte jag...Och idag fyller en kollega Ulla STORT GRATTIS!
Nu har man precis ätit hemmagjorda hamburgare medn bacon å strips..
Och jag köpte en bingolotto är ju så nära att vinna på varje spel men men otur...
Imorr är man ledig lr jag byte med Sofia för jag ska till läkaren så vi byte hon jobbar åt mej imorr å jag jobbar åt henne på tisdag...
Tog en powerwok hem va härligt...
Det börjar närma sig nu så härligt verkligen..


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback