Malmö

Itorsdags så gick man på långledig helg va verklgen gött :)
SÅ på torsdagen började man att baka lite kakor va verkligen goda efter några timmar så gick man körde ett pass på gymet va gött!

Sen fredagen va man hos frissan Karin skulle va där kl 9 så va det dags för den stora förändringen klippining och göra slingor och jag va tuvugen att bleka först sen färga så det tog en tid men det va gött :) TACK SÅ mycket Karin!
Efter det så träffade jag Sandra å tog en fika men den blev en kort före efter några minuter fick hon plösligt ont imagen och vile gå hem å vila sig så vi ska en fika en annan dag linte länge*hihi*
Så gick hem packade lite å tog bussen hem till mamma å pappa tänkte jag om jag tar en tidigt buss så är det inte så många skolbarn men icke va en del...
Så när jag kom hem till mina föräldrar va pappa hemma för va lite kraslig...
Sen fick jag träffa min bror senare på dagen han va inne å hämta en kärra för vi skulle ju åka till malmö å hjälpa han å flytta!

Lördagen uppe med tuppen så vi kom iväg runt åtta tiden på morgonen och först stanna vi för att köpa lite dricka å lite färdgodis :)sen stanna vi i falkenberg å fika på Coop där*hihi*
Sen vidare till malmö och först skulle vi lasta av lite saker i hans nya lägenhet innan vi åkte till IKEA å först käkade vi där sen va det dags att börja shoppa min bror köpte både en ny säng å en Bäddsoffa och jag köpte lite små saker å massor med ljus*me like*





Sen efter det skulle vi till hans andra lägenhet som han innan vi flyttade han skulle han hämta saker där oxå och då fick jag plösligt ont ihuvudet å feberkänsligt av mej...Och vi hade ju tänkt gå ut å äta men det blev så att vi lagade mat i brorsan nya lägenhet å hade det mysigt och då kunde brorsan passa på att packa upp allt å få ordning på allt...
Jag hjälpte han att montera ihop sängen å soffa
Vi kollade på melodifestivalen va väl okej vilka låtar som kom vidare

Sen fick jag premiär sova i hans nya bäddsoffa va helt okej men va lite hård så jag sa att han fick köpa en extra maddrass till denna soffa!

Sen upp tidigt på söndagen sen skulle vi åka hem först stanna vi bara för att de skulle byta chafför sen så stanna och vi stanna och tog en fika på en  Rasta plats och sen stanna vi på Ikea på Kållerd där vi käkade sen kolla vi lite och köpte lite mer ljus å lite annat oxå sen vidare hem och packa ur och hann kolla lite på BAndy Villa-Bollnäs men villa losa med dem va ju tråkigt...
Sen körde vi mot lidköping för att lämna tebaxs kärna sen körde jag hem till skara sen senare kom Rickard förbi vi kollade på film sen åkte han hem...

Hoppas att ni har haft en bra helg

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback