Torsdag

Igår så jobbade man och de va okej men det blevb lite sent med stängningen men det gick bra ändå...
Va underbart väder ute hela dagen igår :)
När man kom hem så tvättade man och man va upp rätt så sent så jag tog en sovmorgon idag va härligt å skönt det behövde jag tyckte jag...
Jag kollade på Mumien återkomst oxå igår va därför jag kom i säng sent igår


Är lite mulligt å trökigt väder ute så man kan med gott samvete och sitta innne idag fast jag ska senare gå träna tror jag behöver komma igång efter semestern*hihi*

Ska ta ett varv med dammsugaren oxå å plocka iordning ser ut som "hej kom hjälp mej typ"

Ihelgen skulle vi ha fruhippa men det blev iINSTÄLLD så tråkigt hoppas att det blir av en annan helg nu...
Så jag fick ringa avboka tunna och vi fick avstyra allt vi hade planerat..

Imorr blir det jobb några timmar sen ska man hem å börja njuta av en ledig helg så underbart...
Och det ska nog firas med glas vin och god mat sen börjar Talang på tv och kanske nån bra film oxå...
Är lite sugen på att åka till Skövde det är ju shopping helg denna helgen men vi fårse..

Ska plugga lite oxå idag måste ta tag idet nu...Och råga på allt har min kusin klarta sitt körkort iveckan så då blir man ju ännu mer sugen ju....

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback