2011-03-15

Först vill jag tacka en vän som har gjort om min design på bloggen super fint TACK!!
Jobbade ihelgen som va så va lite kaos kicki va sjuk hela helgen så på lördagen va det jag,therese, sara och vendela va lite jobbigt å kaos...Vendela gjorde fel ikassa lite jobbigt
Sen på kvällen så kom kompisen Ellen för att kolla på finalen av Melodifestivalen och som nästa som klart att Saade skulle vinna för att alla fjortis tjejer rösta typ på han....
Får se att det går bra för han i Eurovison...

Söndagen så jobbade man och vi fick ringa Simona fråga om hon ville komma å jobba å det kunde hon så det va skönt med lite säkra kort i kassan typ...
Sen hem tog det lugnt å bara softa sen kolla på tv...

Sen skulle man börja jobba 11 men Ulla ringde fråga om jag kunde komma tidigare för att Therese va oxå sjuk så det va gå upp vid runt lite efter åtta sen va det kaos så vi va 2 man kort...Och jag fick jobba från 8,30-17,00 sen va man å träna första gången på länge det kändes ju
Sen idag började man tidigt igen men fick gå hem 15,30 för att Sofia kunde komma å diska för då va vi bara 1 man kort för Kicki va fortfaranade sjuk idag...

Har haft lite sällskap ikväll va mysigt...Kollar på kniven mot strupen :)
Imorr jobbar man som vanligt lite skönt å man får hoppas att man får sovmorgon imorr...
Sen går man på långledig helg eller ja iallfall 3 dagar...ska jobba åt amanda på söndag!

På torsdag ska man till Mangos å äta med jobbet för att avtacka en kollega Inger som har jobbat på coop i cafet i35 år så vi blir 24 st från jobbet...Ska bli trevligt...

Har vart helt underbart väder igår å idag så man har börjat cyklat till jobbet..så härligt tycker jag allt..

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback