Yes

Va rätt gött med sovmorgon idag så härligt får man imorr oxå :)
Nu har man vart på läkarebesök och fick ett bra resultat efter vi hade gått helt underbart verkligen...
Och jag behöver inte äta kortison längre så himmla gött verkligen men måste åka dit å ta prover varanna veckan forttfarande..

Sen fick jag övningsköra hem va så himmla gött tyckte jag och va skoj ju...
Va uppe på the view och tog en fika va gott å härligt sen träffade vi kusinen peter men han hade fullt upp hade möte se...

Har lagt in lite räkningar hoppas att det räcker tills vi åker sitter och väntar på att få min hyra från hyrsvärden...

Ska lägga in korten från torsdagen oxå från middagen på Mangos...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback