2011-05-11

Ihelgen så började jag prata med en kille från Malmö verkar jättertrevligt så vi byta mobilnr så vi har haft kontakt varje dag nu så skoj verkligen..Och ska kanske komma hit om 2 helger va nice å roligt :)
Fast man kommer bli nervös och blyg när man träffar han!

Imåndags va jag på plåtning på Happy hair va jätteskoj verkligen...
Va där runt halv tio sen trodde man va hemma runt 13 tiden men ick sa nicke man va hemma runt 15 tiden istället...

Först satte de på löshår sen skulle en makeup artis komma runt halv elva men kom en timme senare så det blev lite tajt..så va sminkning på sen va det dags att bli fotade av en bra kille och snygg oxå :)
Så det blev några bilder...Har fått dem nu oxå så man kan beställa mer så det ska jag göra allt och hänga upp det på väggen kanske några svart vita bilder så :)

Igår så jobbade man å det va grymt varmt ute men skönt...Skulle kanske bli regn idag å åska jag vet inte..
Sen efter denna dagen så tar jag helg så gött och imorgon kommer jag ta sovmorgon ska bli gött hoppades på ajag kunde göra det idag men icke det kunde jag ej...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback