2011-05-30

Igår så va det Mors dag så först va man på The view och firade Mamma,Farmor så det blev 3 rätters

*toast skagen
*Oxfil'e med stekt potatis med beasås å rödvinssås
* Gräddtårta

Va vi där några timmar sen så körde vi mot Örslösa för att fira Mormor och där fick man fika..
Och sen fick vi åter igen Gräddtårta väldigt god...

Sen idag har man jobbat Ulla tid så det va gött att komma hem tidigt men sen va jag på jobbet igen för att hjälpa Tezz med stängning...Och jag hann å handla lite oxå va gött det!

Nu kommer man få jobba enda fram till onsdag nästa vecka i streck kommer bli tufft men man får tänka pengar ju så...
Får hoppas att det blir bra väder iveckan oxå :)

Jag hoppas att jag får en filmdejt oxå med Junior Svanberg vore nice tycker jag allt
Tur att man har lite sovmorgon imorr lite skönt..

Ska försöka återigen att börja med körkortet :)

Har precis käkat lite och diskat lite nu njuta av kvällen sen blir det sängen :)
Det har vart en del idag så...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback