Helgen

Nu tar man helg ska bli så gött verkligen!
Hoppade in å jobba idag för att Therese va sjuk så då ställde man upp och det va okej va en del folk idag men det va ju gbod mat va hemgjorda köttbullar och Ärtsoppa...

Gjorde smörgåstårtor idag lr bara en beställning för sen tyckte jag att Therese hinner göra det imorr så...
Jag gjorde några till butiken sen  så gjorde jag en Gräddetårta blev jättebra verkligen (dock inget kort)

Vid 14 tiden så gick chefen på möte så jag hann å gå hem innan han kom tebaxs...
Träffade Junior Svanberg idag oxå och en sak till vi har byt nr så vi messade lite igår :)
Vi ska kanske ses nån film nån helg å dricka lite vin lite trevligt...

Imorr ska man ta en lite sovmorgon sen ska jag klippa mej och sen ska jag på jakt efter en bra 25 års present...Och ska jag träffa sandra å ta en fika ska bli mkt trevligt va ju ett tag sen man träffa henne :)
Sen på kvällen ska man till Tezz på kalas mkt nice..

STORT GRATTIS tjejen som blir 25 idag

ska snart börja städa som jag hade tänkt göra hela veckan men har inte haft nån ork till detta men det är skönt att få gjort det innan helgen börjar tänkte jag!

Glöm inte era Mammor på söndag för då är det MORSDAG!


Det ska jag oxå göra fixa present till henne...

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback