I am so happy

Måste erkänna att jag känner mej glad och det flytter på nu känns det som...Det är härligt :)
Idag har man en del att göra ska packa och fixa inför festen imorr hemma hos mamma & pappa ska bli skoj å trevligt...

Och har precis bestäm va man ska ha på sig imorr och på lördag då är det fest igen så nice :)
Igår så jobbade och man han hem innan regnet öste ner så det va skönt och man va kasnke bara hemma nån timme sen ringde mamma & pappa undra om vi skulle åka handla så det va bara på med andra kläder och dra iväg och det tog en stund kan jag säga plus att det blev dyrt men men..

Sen efter det så tog vi en tur till Donken och käkade mat och pappa bjöd så det va ju bra :)
Efter det så va det hem gjorde ordning nåt varmt att dricka sen kollade jag på den siste samurajen med tom cruise har sett nån gång innan men de är bra! så det blev rätt så sent isäng igår men man va ju ledig dagen efter...

Så idag tog jag en lång å härlig sovmorgon så himmla gött behövde det verkligen...
Och det är full rull hos mej idag så

Hoppas att ni får en kanon dag å helg :)

Over and Out









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback