Rensat,Skänka och städat

Idag tog man en ordentlig sovmorgon va mkt härligt tyckte jag allt! Vaknade upp till vackert väder allså solsken! så va bara upp å äta frukost sen tog man en promenad för att dels va i det underbara vädret sen vakna lite till liv*hihi*

Sen när man kom hem så började man att rensa bland kläderna å lite lakan så sånt å sen va man nere ikällaren och hämta upp en kasse med kläder å lite annat så gött att bli av med det!
SÅ det blev 2 svarta sopsäckar fulla som som jag skänka bort tii de som behöver mer än jag kan jag säga å erkänna allt!






Har ätit gott nu sitter man isoffan med ett glas vin å kollar på "så ska de låta" efter denna dagen som gick för fort tyckte jag men har gjort bra saker oxå...
Har oxå städat av spisen och torkat av bordet oxå så himmla gött!

Imorr är det jobb som gäller så så jag hoppas att dagen går fort och jag såg att det skulle va nån skaraträff med gamla bilar på fokus....

Och i torsdags så blev jag väldigt glad efter som Junior svanberg kom å va jour så vi hann och småprata en del och han sa att så fort altanen är färdig så blir det grillparty *me like* Längtar verkligen till då!

Hoppas att de blir bra väder ihelgen vore så gött!
Och imorr fyller götene 30 år å då ska brandmännen va där å visa upp sig å rickard ska va med då...

Hoppas att ni får en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback