Valborg

Ifredags så åkte man till Lidköping för att ta prover sen så möte man upp mamma på stan för att käka lunch med henne..Och vi hamna på Resturangen The View hos Faster Monika och vi åt stekt Kummel och räkmajonäs sås och Potatis va jättegott!

Sen efter det så tog man bussen hem och sen va det hem å ta det lugnt va rätt seg kan man säga
Och senare på kvällen så skulle jag gå till pizzieran Viktoria men de hade ju stängt pga av ombygnad där så det va bara traska till Milan och köpa sin pizza där det är rätt gött att fån unna sig lite sånt ibland kollade på talang sen på en film sen somnade man sent...

Tog en sovmorgon på lördagen sen kollade man lite på tv men det va jättefint väder ute så man kunde ju inte sitta inne så jag tog min räscer cykel och tog en tur till jobbet (coop) och handlade lite sen hälsade jag lite på emma va ju ett tag sen man såg henne...
Sen hem igen å bara tog det lugnt och kunde inte bestäma mej om man skulle ut eller ej så
Men efter en stund så ringde R frågade om jag ville följa med till sommarstugan å grilla å bara ta det lugnt så det blev det va jättefint väder där ute!
Vi åt gott å drack gott bara hade det trevligt sen kom R:s bror och hans tjej som oxå heter Lovisa fast de kom senare på natten! Efter som vi båda hade druckit så sov vi över där vaknade upp till solsken och tog en sen fruskost sen tog vi en promenad vi vattenet å njöt sen fixade vi lunch blev Korv m bröd sen senare drog vi hem för både jag & r hade lite göra hemma så...

Vart en kanon helg hoppas att ni har oxå haft det!

Over and Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback