2011-11-10

Imåndags så jobbade man å stängde men det blev lite stressigt men hann sen efter det så väntade han på mej utanför jobbet å då åkte vi mot lundsbrunn men när vi va halvvägs så vände vi för att fixa mat så det blev det donken va helt okej köpte bara hamburgare!

Sen åkte vi hem till han och käkade sen så tog vi soffläge å börja kolla på film Irene Huss sen kollade vi på Fotbollsgalan å åter igen så gick Guldbollen till Zlatan å Diamantbollen fick Lotta sochlin Grattis till er å årets mål gick till Kim Källström
Sen kollade vi på Ensam Mamma söker han har ju en sånn där inspelningsbar Box så bra tycker jag!

Så det blev rätt sent men helt okej sen körde han mej hem va det bara gå lägga sig å fick en lite sovmorgon på tisdagen
Jag trodde att jag skulle få se han på jobbet i tisdagen men icke han fick tydligen ta snabb lunch för han skulle till banken å göra nåt!
Och på kvällen så va han å skrev kontraktet på den nya lägnheten ska bli gött att han flyttar till skara igen!
Stod idisken på tisdagen va helt okej men vi ska ju byta golv i köket å vi behövde rensa å städa idisken nogrannt så jag å fia hjälps åt på kvällen så vi kom hem runt kvart i sju den kvällen då va man seg å trött!

Jobbade igår å återigen så stod man idisken va en del att göra men det gick bra ändå fick lite hjälp ändå man slutade ju 16 igår va skönt verkligen!

Ska köra idag vid 14 tiden sen ska jag träna ett zumba pass ska nog passa på att städa lite imellan oxå behövs verkligen och sen har man rensat lite oxå bland sakerna ilägenheten!
Ska oxå till Apotektet hämta en sak

Imorr ska man jobba igen sen jobbar man helgen oxå och på söndagen är det Farsdag och vet ej va man ska köpa till pappa ju :(

Fundera på att gå upp lite tidigare imorr för att tvätta måste verkligen det har tyo inga kläder kvar ju!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback