Lördag

Igår så jobbade man å det va lite lr mycket kaos på jobbet eftersom de skulle/hade lagt om golvet i köket å disken så vi hade ingen diskmaskin så det blev engångstallrilkar å glas gick bra tyckte både vi å gäster så jobbade till 16 men jobbade över lite så...

Igår va det Ladies Night i lidköping hade velat va där men icke hoppas att de kommer fler gånger  då :)

KOm hem å började laga lite mat så det blev kotlett å ris å lite sås till detta sen så blev det chokladpudding  va sugen på det så!
KOllade på fotbollen Sverige-Danmark å sverige losa med 2 mål va ju synd å tråkigt sen efter det så blev de Idol å de va duktiga å Andre fick lämna igår va ju rätt tyckte jag!

Gick halv åtta imorse upp ta på mej å smlnka mej sen gå till jobbet sen började man göra frallor sen frukost sen va det bara att köra igång med Smörgåstårtorna har nog gjort säkert mellan 5-10 st idag eftersom alla vi ha till farsdag imorgon så det är ju bra!
Det va en del folk idag som fika å åt så det va skoj ju!
Idag fick vi använda disken igen va skönt verkligen så diska allt å börja ställa tillbaka all disk igen så gött att det blir som de brukar typ men det va lite gött att vi fick golvet gjort så kunde vi passa på att rensa bland saker å grejor sånt som vi inte änvänder typ som vi kunde slänga å ställa i förrådet typ!

När man kom hem så va tvättstugan ledig så det va bara börja tvätta å va lite gött med att få det gjort ju :) Och imellan det så laga mat å sen va jag sugen på nåt gott så jag gjorde Chokladbollar va gött verkligen :)
Sen innan man ska sova ska jag packa lite inför imorr å måndag å sen ska jag vika ihop min tvätt oxå måste det ju :(
Har kollat på Björnbröder 2 nu kollar man på Mitt stora feta grekiska semester  verkar bra!


Har några kvar tills imorgon lite speciallare så!!
Det funkar bra iköket med mej å fia vi är ju nu 5 st på helgerna så Ulla å Tezz står där ute ikassa  så och jag å fia i köket å fixar med det å en i disken!

Har vart å tagit en dusch å nu soffläge så gött å klockan är bara lite över åtta å är jättetrött redan men men..
Imorr ska man hem till mamma å pappa efter jobbet dels för att jag å pappa ska till gbg å sen fira farsdag Hoppas att ni inte glömmer era pappor nu imorr!!!

Over and Out

Längtar tills jag träffar han igen ;) hoppas på nästa vecka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback