Helg snart

I måndags va man igbg med pappa och va på undersökning och det gick bra sen va i på Ikea sen va vi på Media market sen va vi ute å åkte lite sen blev det kvällsmat på Max va helt okej tyckte jag men Burger King är godare ju :)
Sen så körde jag hem gick helt okej men det va dimmigt va lite jobbigt men gick bra!!

Jobbade hela veckan va en del att göra i dag va det kaos folk fick vänta på sina pannkakor men det gick bra ändå
Vi har verkligen skoj på jobbet stormtrivs verkligen!

Jobbar imorr sen tar man ledig ihelg ska bli så skönt fundera på att börja kolla lite julklappar så slipper man ta det sista minuten typ :)

Imorr ska man till en kompis å blir bjuden på mat sen kanske det blir nåt gott att dricka till oxå man vet aldrig det ska jag unna mej imorr iallfall :)
Ska försöka städa lite på söndag kanske det behövs verkligen!

Va lite lat å va köpte pizza förut va gott :)

Imorr ska man stå i disken så det ska bli gött å härligt! Och imorr så stänger man inte så gött säger jag bara!

Nästa vecka ska man till sälen och det ska blir gött att komma iväg ska bli härligt å roligt att umgås att släkten lite oxå så! Åker tors-sönd det finns ett badhus tydligen ska nog packa ner badkläder kasnke blir ett dopp i bassängen så vore nice ju :)

Nån dag ska jag släpa upp min låda med jullåda oxå för snart är det dags att sätta upp dem igen så :)
Och jag ska nog storstäda innan jul det behövs verkligen putsa fönster å torka golven så det blir fint till julen :)

Sitter å kollar på Tre kronor igen finns ju inget skoj att se på tv ju

Va lite jobbigt på jobbet idag men när han kom så blev dagen bättre å roligare å trevligare :)


Hoppas att dagen går fort imorr :)

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback