2011-10-08

I torsdags natt så åkte en kollega till mej till Grekland i en vecka och mår gött verkligen passa på njut nu vet ja!

Igår så jobbade man  och man jobbade tidigt va gött så va mkt att göra och det gick bra!Fick träffa simona igår va ju ett tag sen ju!

Stod ikassan eftersom man mådde ju sådär och halsen är ju inte så bra så..
Jobbade över lite sen va det racerfart hem och byra om sen iväg och köra ett Centerpass och det gick bra va tufft ju men nyttigt!

Sen hem och duscha sen vänta på mina föräldrar skulle komma en sväng blev fotboll Sverige vann med 2-1 mot Findland och sen blev det doobidoo sen efter det så va det kvar en sväng till sen drog de hem! JO jag började tvätta igår kväll oxå så nu har man gjort det behöver man inte tänka på det mer!

Började kolla på American Pie the wedding men va rätt trött så blev sängen istället...

Är fortfaranade förkyld hatar det ju..
Idag blir det bara vila å lugnt ska plugga lite oxå tänkte jag men ska inte göra alls för mycket verkligen...

Fast jag behöver egentligen handla lite men kan ta det iveckan när man jobbar kanske...Är ledig på tisdag men jobbar på onsdag så det blir bra

Jobbar helg sen så...Hoppas att Kicki vill byta helg vore superbra ju!

Hoppas att man blir frisk snart ;)

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback