Fest å Dop

I fredags va man ledig då så tog man en tur till jobbet å handlade för dels behövdes det och sen ville jag inte sitta inne när det va jättefint å skönt väder ute!
Sen efter det så tog man en promenad sen hem å åt lite sen ladda inför ett Center pass på gymmet...
Och när jag gick hem så träffa jag Svanberg och Anna satt på Nockes och mådde gött verkligen..

Sen hem och börja fredagsmys blev god mat och sen lite gott att dricka till det blev sent i säng den kvällen men..
Upp på lördagen å jobba och vi hade ju sånt firande  10 år så det va mycket grejer som va på jobbet lite grejor för barn och sen va det en del provsmakning på olika grejor...

Men det va rätt lugnt så det va lite trökigt tyckte vi dock i resturangen...
Sen cykla hem  och försökte tagga till fest och utgång blev lite mat och sen iväg på förfest va skoj sen gick vii ute va en del folk men vi gick runt 23 tiden va det ingen kö va lite konsigt...
Va mycket folk man träffa va skoj!

Sen gick man hem vid halv två för man skulle va pigg å fräch dagen efter..
Hem och sminka av sig å varva ner sen lägga sig å sova va så gött

Upp vid 10 på söndag in duschen och sen bestäma sig va man ska ha på sig på Dopet!
Sen kom mina föräldrar hämta mej för att åka till Gösslunda på barndop för lilla ELla
Tack så mkt Joanna å Adam för en trevligt dag med mkt god mat!

Sen körde jag hem va nice gick bra!

Hem sen tog man en lite powernap va gött kan man säga allt! Va lite lat å köpte pizza igår va gött somna rätt sent igår så man va trött imorse när man skulle gå upp

Nu är det ny vecka med nya möjligheter hoppas jag på!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback