Filmhelg

torsdags så åkte man hem till mina föräldrar och åkte till stan för att kunna åka hem med mamma sen åkte vi till Hjertbergs å handlade sen  så tog vi donken mat hem!

Sen på fredags så va man upp rätt så tidigt då städa man lite hemma hos mamma å pappa sen så baka man 2 kakor till helgens tripp!!
Pappa kom hem vi lunch tid sen så packade vi bilen sen åkte vi till lidköping för att hämta mamma på jobbet sen åkte vi mot fjällbacka så man körde dit så va helt okej va den trafik på vägarna å man fick köra 110 km va skoj att köra fort...
När vi kom dit vid 18 tiden bar in packningen sen väntades mat va friterad räkor som förrätt sen blev det kyckling spet å sallad sen va det ris tror jag sen hade jag uppdrag att fixa efterrätten så det blev chili & ananas sallad med chokladskum va jättegott!!





Sen drack vi gott sen va det dags att se på film så vi började med
*HUr många lingon finns det i världen
*

På lördagen så blev det en lite sovmorgon sen så åkte vi damer till Tanumshede å handla lite sen så blev det en annan film innan kvällsmaten då kollade vi på Officer å en Gentleman va helt okej :)
Sen hade våran film maten för kvällen å jag hade välkomsdrinken så det blev som en pigelin va jättegod ;)




Mamma hade lagat Fiskgratäng med pressad potatis med grönsaker sen hade marianne typ nåt liknade efterrätt som jag sen kollade vi på
*Black Swan
* Himmel är oskyldig blå
va sådär filmer tyckte jag

och det blir en sen kväll på lördagen oxå :)

På söndagen så vann man en timme för att vi skulle vrida tebaxs en timme sen så blev det frukost sen blev det en film då kollade vi på
*Julia & Julie den va bra
sen åkte vi till fjällbacka å gick en lite promenad vid vattnet och få lite luft :)
Hem till stugan sen medans vi väntade på maten började vi kolla på
*A litel peace of heaven oxå bra kan rekomendera

Sen blev det städning å sen blev det kaffe å kaka sen va det dags att rulla hemåt å jag körde men va lite jobbigt kan jag säga att köra mörkningskörning men det gick bra

Va meningen att jag skulle träffa han igår men han mådde inte så bra så vi ska ses iveckan istället längtar :)
Kom hem vid 20 tiden å såg att de fanns tvätttid så jag kunde tvätta lite va gött
Sen kollade man på Bröstsim & Gubbsjuka!!


Har jobbat idag började tidigt va gött att komma hem tidigt oxå!
Fick träffa han idag på jobbet :)

Jobbar stängning imorr sen är man ledig på onsdag men inte för nån rolig sak det är Morfars begravning kommer bli jobbigt!!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback