Halloween

Itisdag så skulle man jobba stägninig men då skulle de ha medlemsmöte i resturangen och då skulle de bjuda på smörgåstårta å kaffe då va fråga de typ nån timme innan om jag kunde stanna kvar tills möte va över så jag jobba över 1 timme va lite trökigt men va tacksamt av dem!
Under mötet kom Magnus (chef över mat o frukt) undra om vi skulle ha nån kaka till kaffe å det lät som jag skulle fixa det men jag tyckte  att de va ju deras möte så det fick de väl fixa så det blev pepparkakor men det va uppskattat oxå...!
De sa att de skulle komma runt 70 pers men sen när det räknade va det 118 pers men på onsdagen fick jag höra att det va 130 st istället oj!!

Till om med Sjöman gav en berömd dagen efter å va tacksam verkligen alla chefer på de olika avdelningar tack å berömde en så det va skoj..

Sen kom man till jobbet på onsdagen va jättetrött men va okej och min chef frågade hur det gick igår å jag sa som det va att det gick bra...
Sen va det bara köra på som vanligt :)

Och han å hans kollega va åt så vi prata lite oxå :)
Sen stängde man va ju lite lungare sen gick man hem i regnet sen väntade på att han skulle komma vid sju sen hem till han å åt lite sen så blev det bonde söker fru sen blev det film å massa mys!!
Sen sov jag där va mysigt bara låg å pratade å mysigt hela natten typ men det jobbigaste va att han skulle upp tidigt dagen efter så redan halv sju så va man uppe men va hemma runt sju så då la jag mej igen...
Så det blev lite sovmorgon sen för mej sen va det bara börja packa lite inför helgen vi ska ju till Fjällbacka å ha filmhelg med familjen å några kompisar...
Sen drog man till lidköping för att dels att jag skulle åka med mamma hem sen så gick jag på stan å leta begravningskläder och hittade lite å hittade en snygg tunika på vero moda!!
Gick upp till faster oxå tog en kopp kaffe bara tjöta lite å träffa kusinen peter va oxå där!
Skulle egentligen klippt mej å haft en körlektion igår men gick ju avboka allt typ lite trökigt :(


Sen åkte vi handlade lite sen blev det donken mat hem sen va det bara en lugnt å fixa lite för helgen..Kollade på robinson sen blev det sängen va trött så!!

Sitter just nu bara tar det lugnt ska snart börja baka en kaka å lite annat sen väntar man på att pappa ska komma hem mamma jobbar så vi ska hämta henne sen vid halv fem sen åker vi vidare..

Ihelgen är det Halloween hoppas att det blir skoj för er alla som ska hitta på nåt skoj!!

Han ska spela golf hela helgen det är sista tävlingen för iår hoppas att det går bra för han då kommer hålla tummarna för han...Och han hade visning igår på huset så vi fårse om han får sålt det :)

Och vila fick stryk i sin första match va ju lite tråkigt ju hoppas att de vinner nästa vore ju skoj att se en match sen!!De har ju byt dag tisdag istället för onsdag

Hoppas att ni får en bra helg alla

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback