Halsont

Imåndagas va det jättelugnt på jobbet va lite trökigt men de va oxå så att Kråks hade öppnat igen så de hade vart 150 för beställd som skulle äta där...
På kvällen när man kom hem så gick jag å sandra på en promenad och den blev till donken å vi åt lite å hade det trevligt å en härligt proemand hem va skönt väder ute då :)
Träffade du ju inte sandra ihelgen för hon mådde inte så bra så hon va aldrig ute va ju trökigt!

Men igår va nog allt som vanligt på jobbet runt 250 gäster lite gött..

Igår så va man ledig då tog man en lite sovmorgon sen så pluggade man sen vid  12 tiden så gick man till gymmet och körde ett Bosu-pass va riktigt gött verkligen känndes verkligen..
Sen hem å plocka och städa lite sen satte jag mej med teorin oxå några timmar känndes lite tungt i huvudet

Sen blev det lugnt på kvällen med lite tv och bara softa i soffan plus att man fick lite ont halsen och vakna mitt inatten och hade ännu ondare i halsen...Och när man vakna imorse så hade jag fortfarande ont ihalsen så det blir varma drycker för mej idag på jobbet!

Vill inte å kan inte bli sjuk nu har inte råd nu!
Ska träna imorr tror jag tror jag sen på fredag oxå...

Blåser ute hoppas att det blir lätt att cykla till jobbet sen då!
Ikväll är det Bonde söker fru missade de ju förra gången hoppas att man inte har missat för mkt...

Igår så beställde jag tid för att fixa naglarna innan bröllopet oxå man måste va fin när man ska på söånt ju :)
Ska kolla med Kicki om vi kan byta fredag ska nämligen köra nästa veckan men då ska jag jobba extra åt Ulla för hon är utomlands...

Nästa helg ska vi lysnna på min morbror sjunger med sin kör ska bli skoj ;)

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback