Jobbigt vecka

Iveckan har inte vart nåt roligt alls måste jag erkänna verkligen!

Jobbade på måndagen då stod man idisken va lugnt å skönt hann mycket tyckte jag iallfall!
KOm hem tog det lugnt å bara softa sen ladda inför tisdagen som man tillbringa hela dagen på KSS för att göra en sak skulle va där kl 11 och fick ligga där å vänta till typ halv två sen va det min tur typ sen så tog det 1½ timme typ sen kom man tillbaka till uppvaket sen frågade de hur man mådde så!
Sen efter nån stund så rimgde jag mamma å så kom å hämta mej undertiden fick jag lite fika å vakna ännu mer till sen byta om å samtidigt så spyde jag upp maten va väl sådär..Sen kom mamma hämta mej sen raka vägen mot skara och så stanna vi på donken å tog med oss mat hem sen blev det soffa för mej!
Jo på kvällen fick man ett sms av en söting " han skrev fråga undra att jag va ledig idag å att han sakna sin mattant"

På onsdagen skulle jag börjat kl 10 men fick bärka 7,45 då fick man sluta tidigt va gött tog en promenad hem härligt..Och vila rent utav sagt behövde det verkligen sen blev det Bonde söker fru senare på kvällen...
Vid 21 tiden så ringde mamma å berätta en lite tråkigt sak för mej att vår älskade Morfar hade gått bort så
Vila i frid nu Morfar!!!
Man hade lite svårt att sova den kvällen men det gick

Torsdag så jobbade man den tiden man skulle jobba va full fart verkilgen å skoj stängde sen handla lite sen och sen blev det en skön promenad hem lite kyligt men skönt!
Blir mörkt fort nu redan vid halv sju så är det redan lite mörkt!
När man gick till jobbet på torsdag förmiddag så hade man tårar iögonen men vara bitta ihop!!!
Måste tack för vilka underbara arbetskamrater för liva upp stämmningen! :)


Idag så trodde jag att jag skulle köra halv åtta men icke skulle köra kl 10 så bara hem å vänta på att klockan skulle bli 10 sen bärde det av mot lidköping och kan bara säga att hela lektion gick väldigt dåligt rent ut sagt SKIT!!!!!

Fick lite läxa att öva på lite hemma dels med högerregel och krymkörning så det bara öva på detta typ...
Hem bara ta det lugnt sen blev det liten tur att kolla i affärerna eftersom det är ju så gött väder ute så man vill inte sitta inne...

Ska senare träffa Han vi ska hem till han å kolla på film å käka lite ska bli trevligt å mysigt..
Imorr är det jobb som gäller sen ska man åka till lidköping å se & höra min morbror sjunga med sin kör sen ut å äta efter åt kasnke man får köra både dit å hem vore bra!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback